- Atskats uz 2.novembra pasākumu;
- Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs biedrībai;
- Sekretāres vakance- kādi ir rezultāti;
- Valdes darba organizācija:
- atstāt spēkā valdes tikšanās laikus trešdienās pl. 18:00;
- apzināt biedrības biedrus, kuri ir ieinteresēti atvēlēt savas telpas valdes sapulcēm – mērķis noturēt valdes sēdes katru nedēļu savā biedrības uzņēmumā (telpa 10 cilvēkiem);
- izlikt valdes sapulces dienas kārtības jautājumus biedrības mājas lapā līdz sapulces norises dienas pl.12:00 (Kārlis/ sekretāre/ Ivars);
- Vienoties par biedrības logo izvietošanu + biedrības banners Mārupes Domes mājas lapā;
- Sakārtot biedrības un Domes līgumattiecības- noslēgt vienošanos par telpu izmantošanu biedrībai Jaunmārupē;
- Web lapu izstrāde un uzturēšana biedrības biedriem, kuriem nav savas web lapas;
- Kopīgu iepirkumu veikšana labākas cenas iegūšanai.
Šoreiz telpas valdes sēdei laipni piedāvā AMJ birojs (Daudzeses 6-33, Rīga).