Aicinām savā komandā Administratīvo vadītāju!

Darba pienākumi:

  • aktīva sadarbība ar biedrības valdi un dalība biedrības pasākumos;
  • komunikācija ar biedrības biedriem un citām iestādēm, nepieciešamo dokumentu sagatavošana;
  • biedrības notikumu organizēšana, izziņošana, koordinēšana un administrēšana;
  • biedrības mājaslapas, mailchimp, Facebook lapas pārvaldība;
  • maketu izstrāde (izmantojot canva.com vai citu platformu);
  • ienākošā un izejošā komunikācija (zvani un e-pasti);
  • citu administratīvo uzdevumu veikšana (sēžu protokolēšana u.c.).

Ja Tev ir:

  • izcilas komunikācijas, organizatoriskās un plānošanas prasmes;
  • augsta atbildības sajūta un radošā domāšana;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • mobilitāte, spēja patstāvīgi plānot savu darba laiku un prioritizēt darba uzdevumus, pakārtojot tos dienas notikumiem;
  • vēlme un interese būt starp Mārupes uzņēmējiem, darbojoties saskaņā ar organizācijas vērtībām un izvirzītajiem mērķiem (iepazīties var šeit: https://marupesuznemeji.lv/par-mums/).

Mēs piedāvājam:

  • atbalstošu darba vidi un atsaucīgu kolektīvu;
  • iespēju paplašināt savu kontaktu loku, iepazīties un līdzdarboties ar uzņēmīgiem, darbīgiem un iniciatīvas bagātiem cilvēkiem;
  • iespēju izglītoties un iegūt pieredzi dažādās jomās – uzņēmējdarbības, sabiedrisko aktivitāšu u.c. jomās;
  • realizēt savu radošo potenciālu, iesaistoties biedrības aktivitāšu iniciēšanā, organizēšanā un īstenošanā;
  • elastīgu darba laiku ~2h dienā;
  • atalgojumu 300 euro menesī (neto);

Ja redzi sevi kā vienu no mums, tad sūti savu CV un īsu motivācijas vēstuli uz info@marupesuznemeji.lv līdz 24.jūlijam.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz sarunu.

Dalīties:

Kļūsti par biedru!

Esi daļa no Mārupes uzņēmējdarbības izaugsmes un konkurētspējas. Pievienojies mūsu sastāvam un audz kopā ar Mārupes novadu!

Scroll to Top