Aicinām savā komandā Administratīvo vadītāju!
Darba pienākumi:
- aktīva sadarbība ar biedrības valdi un dalība biedrības pasākumos;
- komunikācija ar biedrības biedriem un citām iestādēm, nepieciešamo dokumentu sagatavošana;
- biedrības notikumu organizēšana, izziņošana, koordinēšana un administrēšana;
- biedrības mājaslapas, mailchimp, Facebook lapas pārvaldība;
- maketu izstrāde (izmantojot canva.com vai citu platformu);
- ienākošā un izejošā komunikācija (zvani un e-pasti);
- citu administratīvo uzdevumu veikšana (sēžu protokolēšana u.c.).
Ja Tev ir:
- izcilas komunikācijas, organizatoriskās un plānošanas prasmes;
- augsta atbildības sajūta un radošā domāšana;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- labas iemaņas darbā ar datoru;
- mobilitāte, spēja patstāvīgi plānot savu darba laiku un prioritizēt darba uzdevumus, pakārtojot tos dienas notikumiem;
- vēlme un interese būt starp Mārupes uzņēmējiem, darbojoties saskaņā ar organizācijas vērtībām un izvirzītajiem mērķiem (iepazīties var šeit: https://marupesuznemeji.lv/par-mums/).
Mēs piedāvājam:
- atbalstošu darba vidi un atsaucīgu kolektīvu;
- iespēju paplašināt savu kontaktu loku, iepazīties un līdzdarboties ar uzņēmīgiem, darbīgiem un iniciatīvas bagātiem cilvēkiem;
- iespēju izglītoties un iegūt pieredzi dažādās jomās – uzņēmējdarbības, sabiedrisko aktivitāšu u.c. jomās;
- realizēt savu radošo potenciālu, iesaistoties biedrības aktivitāšu iniciēšanā, organizēšanā un īstenošanā;
- elastīgu darba laiku ~2h dienā;
- atalgojumu 300 euro menesī (neto);
Ja redzi sevi kā vienu no mums, tad sūti savu CV un īsu motivācijas vēstuli uz info@marupesuznemeji.lv līdz 24.jūlijam.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz sarunu.