PAR DIVĀM STUNDĀM ZINOŠĀKS – 12. seminārs
2014. gada 8. oktobrī no plkst. 15:30 līdz 17:30
SIA “SilJa” telpās, Jelgavas ceļš 16, Tīrainē, Mārupes novadā
“Kā uzlabot klientu servisu? 10 oriģinālas pieejas uzņēmuma pakalpojumu pilnveidošanai.“
Šoreiz seminārā “Par 2h zinošāks” būs iespēja uzzināt kā uzlabot klientu servisu – analizējot praktiskus piemērus un apgūstot dažādus paņēmienus veiksmīgākai klientu apkalpošanai.
Semināra tēmas:
1. Kā Starbucks mainīja savu darbinieku attieksmi
2. Kādas ir Jūsu pircēju vajadzības- jautājumi, kurus uzdot pašiem sev (praktiskais darbs)
3. Piedāvājuma vērtības noteikšana (ValueStream Mapping piemērs)
4. Faktori, kas ietekmē klientu pateit “jā”, atziņas par Latvijas tirgus pētījumu
5. Klientu servisa labākie un sliktākie piemēri, stāsti un pieredzes apmaiņa
Lektors: Ervīns Butkevičs
SIA “Komercizglītības centrs” konsultants un pasniedzējs ar ievērojamu pieredzi uzņēmumu vadībā un mārketingā. Bijis VAS “Starptautiskā lidosta Rīga” valdes loceklis, astoņus gadus strādājis par mārketinga direktoru un valdes locekli AS “Kalnozols un Partneri”. Konsultē uzņēmumus, kā arī izstrādā un vada biznesa kursus Latvijas augstākā līmeņa vadītājiem mārketinga un vadīšanas jomās.
http://www.kic.lv/lv/ervins-butkevics.html
Dalības maksa seminārā:
. EUR 7 – biedrības “Mārupes uzņēmēji” dalībniekiem;
. EUR 10 – Mārupes novada Mentoringa programmas dalībniekiem;
. EUR 14 – Rīgas, Babītes, Ogres, Jelgavas, Jūrmalas, Ķekavas, Tukuma, Talsu u.c. reģionālo uzņēmēju organizāciju biedriem;
. EUR 21 – uzņēmējiem un interesentiem, kas nav iepriekš minēto organizāciju biedri.
Jaunums – Iespēja iegādāties abonementu 5 semināru apmeklējumam, saņemot 10 % atlaidi!
Plašāka informācija un pieteikšanās, rakstot uz e-pastu: info@marupesuznemeji.lv vai zvanot pa tālruni: +371 22516333. Pieteikšanās līdz 07.10.2014. !